Ford Bronco
Game-ready model Ford Bronco(midpoly with custom normals).
Background: In his years, this car served the farmer, he drove it around his possessions, but unfortunately the farmer did not keep track of his car. As the years passed, the car began to break down more and more often, rust and later stopped starting... The farmer did not want to repair the car, so he decided to leave it in his old, unfinished hangar, to live out his iron age...
Ford Bronco: 175k tris
Exterior: 81k tris
Interior: 94k tris
5 textures set:
- 4k for exterior
- 4k for interior
- 2k for glass
- 2k for wheels (HP/LP)
- 4k for props
This is my personal work in which I wanted to convey the atmosphere of a forgotten car. Having modeled the car through custom normals (midpoly) and textures; created a scene (which conveys the abandonment of the car); props for the environment.
Modeling: Blender
Textures: Substance Painter
Rendering: Blender (cycles)
____________________________________________________________________________________________________________________________
Готовая к игре модель Ford Bronco (мидполе с кастомными нормалями).
Предыстория: В свои годы этот автомобиль служил фермеру, он на нем разъезжал по своим владениям, но к сожалению фермер не следил за своим авто. Шли годы, автомобиль стал все чаще и чаще ломаться, ржаветь и позже перестал заводиться... Фермер не хотел ремонтировать авто, поэтому решил его оставить в своем старом, недостроенном ангаре ,дожить свой железный век...
Ford Bronco: 175 тыс. треугольников
Экстерьер: 81 тыс. треугольников
Интерьер: 94 тыс. треугольников
Набор из 5 текстур:
- 4к для экстерьера
- 4к для интерьера
- 2к для стекла
- 2к для колес (HP/LP)
- 4к для пропсов
Это моя личная работа, в которой мне хотелось передать атмосферу забытой машины. Смоделировав машину с помощью кастомных нормалей (мидполи) и текстур; создал сцену (передающую забытого автомобиля); пропсы для окружающей среды.
Моделирование: Blender
Текстуры: Substance Painter
Рендеринг: Blender (cycles)