Hi everyone, I'm glad to introduce my new personal project - Omen. This is the my personal work.
Steps and Software:
- Sculpted in Zbrush
- The whole suit and cloaks were made in Marvelous Designer
- Modeling, retopology and UV unfolding in Maya (packing in Rizom UV)
- Bakes and Renders in Marmoset Toolbag
- Textures in Substance Painter
- Post production of photos and texture maps correction in Photoshop
Total polycount is 138k Tris.
3 - 4k texture sets for clothes and equipment
1 - 2k texture set for eyes
1 - 2x1k texture set for mask and main belt of bones
1 - 2x1k texture set for skin
Many thanks to these guys who gave me feedback and advices throughout the process!
Всем привет, я рад представить свой новый личный проект - Omen. Это моя личная работа.
Шаги и программное обеспечение:
- Вылеплено в Zbrush
- Весь костюм и плащи были сшиты замечательным дизайнером
- Моделирование, ретопология и УФ-разворачивание в Maya (упаковка в Rizom UV)
- Выпекает и рендерит в наборе инструментов Marmoset
- Текстуры в Substance Painter
- Постпродакшн фотографий и коррекция текстурных карт в Photoshop
Общее количество пользователей составляет 138 тысяч Трис.
наборы текстур 3 - 4k для одежды и снаряжения
набор текстур 1 - 2k для глаз
набор текстур 1 - 2x1k для маски и основного пояса из костей
набор текстур для кожи 1 - 2x1k
Большое спасибо этим ребятам, которые давали мне отзывы и советы на протяжении всего процесса!