Я написал в департамент продаж Di-O-Matic о том, что раньше хотел купить у них плагин Hercules, но узнав об их отношении к клиентам теперь думаю, что не стоит выкидывать свои 635$
И вот из департамента продаж, а не из Support я получаю следующее письмо:
Hi,
First I would like to specify that we are not ignoring you, we are currently out of the office attending Siggraph in Boston.
Thank you for taking the time to create theses camtasia movie to help us better understand what is happening on your end.
In the case of the eyes scene crashing with attach-o-matic we would appreciate if you could give us access to your max scene to identify the cause of the problem and fix it in an upcoming update.
Or potentially identify something to be changed within your scene to make it work.
As for the other issue, were something seems to be affecting 3ds max stability, you are the first one to report such bad behavior.
Are current testing machines have 3ds max 8 sp3 installed and do not behave with such crash.
We would like to help you further but this is a very delicate issue and we totally understand if you want to get a refund.
On another hand, when we return next week from Siggraph we are happy to look further into your issues.
We are dedicated to make our customers happy, so we really appreciate your feedback.
Best regards
Sales department
Di-o-Matic снова стал ласковым... Или у них там просто 3 человека работает на всю компанию и они действительно все свалили на Siggraph и оставили в офисе одну секретаршу.
Ну и что вот теперь делать?
Верить им, что они станут решать мои проблемы или ждать пока Hercules сломают кто-нибудь из Парадокса или SSG?