Render.ru

венеция

Рейтинг
141
#21
а ак зделать штоб била нормальная? когда у фш зделал так там вроди болеє мения не розмазано било..
 

Consona

Знаток
Рейтинг
20
#23
а ак зделать штоб била нормальная? когда у фш зделал так там вроди болеє мения не розмазано било..
Зрівняй її розміри з розмірами інших текстур, а також перевір розміри самих текстурних розгорток [з виду скоріше другий варіант]. Все повинно бути більш-менш однакове :cool: Тайлити можна, коли текстури для гри, або немає нормальної (тут вже краще її в фотошопі "затайлити": зафлудити і підрівняти), або коли їх в сцені в тебе багато, а ОЗУ мало :p
PS: Старался по-украински обьяснить, вижу с русским у тебя проблемка :(
 
Рейтинг
141
#27
думаю це текстура винувата бо я просто зробив слой кирпича і дублював із фільтром Overlay і вона трохи прозрачна там..
 
Рейтинг
58
#28
Текстура затайлена сильно, не качественная... фильтрация, если это макс, то в bitmap parametrs, она любит под углами картинку размывать.
 
Рейтинг
141
#29
ок) я перерисую і когда зделю викладу)

bitmap parametrs, она любит под углами картинку размывать.

заметил и всегда думал почем у так..
 
Сверху