Патиклы созданы по цепочке popnet-source-render(Particle Type-любой)
Какие только я настройки не пробовал и рендеры, не блюрит он их никак. В Чем трабла скажите пожалуйста?
глянул я хелп.в принципе для объектов движущихся на соп уровне и для партиклов должна быть включена галка geometry motion blur,бла-бла и тд,но и у меня это тоже не работает.мож чо пропустил?
Geometry blur is often used for deforming geometry. For example, if a character is deforming or particles are moving, object level transformations are insufficient for capturing the motion of the deforming geometry.
Turn on the Geometry Velocity Blur checkbox on the object (Render tab > Sampling sub-tab), in addition to the Allow Motion Blur checkbox on the mantra output driver (Properties tab > Sampling sub-tab).
Increasing the Geo Time Samples parameter on the Sampling sub-tab of the Properties tab of the render node will allow you to see the motion blur as the geometry deforms. This is used to increase segment counts at the geometry level.
Вот я такой способ нашел:
В Edit Parameter Interface я добавил к партиклам параметр allow motion blur, и при включении его и geometry velocity blur партиклы начинают блюриться.