1. Пользоваться форумом на планшетах и телефонах стало удобнее благодаря Tapatalk

nu, kto znaet, chto takoe "Bevel" v XSI

Тема в разделе "SoftImage", создана пользователем -, 3 мар 2002.

Модераторы: Григорий Чаленко
  1. Guest

    KAk poluchaetsia v XSI Bevel? Postroil Spline Figuru, a kak vidovit` ee i probevelit`, nenayu.......
     
  2. Guest

    From official XSI 2.01 documentation (Sue me !)

    Beveling Polygon Mesh Components
    The Modify > Poly. Mesh > Bevel Polygons command on the Model toolbar smooths corners by adding polygons. You can bevel polygons, points, and edges.
    Beveling does not preserve texture projections. You should perform any beveling before you apply textures.


    To bevel polygon mesh components
    Select components on a polygon mesh object.
    Choose Modify > Poly. Mesh > Bevel Component. The Bevel Op property editor opens.
    Adjust the Bevel Ratio to get the desired effect. The maximum possible bevel depends on both the shape of the object and the selected components.
     
  3. Guest

    -
     
  4. Guest

    Spasibo, vopros reshil....Otdel`noe Spasibo "Summatr" i "Alexibm" ---->> Prekrasnie Specialisti
     
  5. Guest

    При конвертиции кривых в мешь вылазит менюха в которой есть все что тебе надо
     
Модераторы: Григорий Чаленко

Поделиться этой страницей