1. Пользоваться форумом на планшетах и телефонах стало удобнее благодаря Tapatalk

привязка бипедов друг к другу

Тема в разделе "Анимация", создана пользователем popart2001, 9 сен 2003.

Модераторы: Артер
  1. popart2001

    popart2001 Знаток

    С нами с:
    23.07.2002
    Сообщения:
    6
    Симпатии:
    0
    Баллы:
    27
    привязка разных бипедов друг к другу (например, посредством пальцев) - возможно ли это - и как?
     
  2. Guest

    да
     
  3. popart2001

    popart2001 Знаток

    С нами с:
    23.07.2002
    Сообщения:
    6
    Симпатии:
    0
    Баллы:
    27
    если не трудно - процедуру
     
  4. Guest

    Key Info Rollout

    IK Blend—Determines how forward kinematics and inverse kinematics are blended to interpolate an intermediate position. Using an arm to move a hand is an example of forward kinematics. Using the hand to move the arm is an example of inverse kinematics.

    Activates when a biped arm or leg (hand and foot) key is current.

    0 with Body selected is normal biped space (forward kinematics).

    1 with Body selected is Inverse Kinematics, which creates more straight-line motion between biped keys.

    1 with Object selected, but no IK Object specified, puts the limb fully into world space.

    1 with Object selected and an IK Object specified puts the biped limb into the coordinate space of the selected object; the biped limb follows the specified object.
     
Модераторы: Артер

Поделиться этой страницей