1. Пользоваться форумом на планшетах и телефонах стало удобнее благодаря Tapatalk

100,000,000 полигонов - как неф. делать!

Тема в разделе "Общие вопросы", создана пользователем BorisK, 18 дек 2001.

Модераторы: Артер
  1. BorisK

    BorisK Знаток

    С нами с:
    21.12.2000
    Сообщения:
    885
    Симпатии:
    0
    Баллы:
    22
    Curious about how memory efficient the release version of Brazil is? Here's a render by Andrew Harron who rendered out 3,060 instanced glasses totaling 100,759,680 polygons. The reflection depth was set to 1, and refraction depth set to 5. The memory usage for the scene was 1.66gb. For those wondering if instancing saves memory for Brazil, one of the splutterfishes said "instancing saves on some of brazil's memory, but the objects have to be there since the scene is fully raytraced."
     
  2. Guest

    О как ! /:)
     
  3. PJ

    PJ Активный участник

    С нами с:
    30.09.2001
    Сообщения:
    544
    Симпатии:
    0
    Баллы:
    15
    В FF были сцены по 55 милионов полигонов! И это в реальном продакшене, а не в какой то фигне.)
     
Модераторы: Артер

Поделиться этой страницей