RenderU.com

Brutal bus

preview Brutal bus Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction Science fiction
Брутальный автобус. Трёхмерная визуализация переработки своего старого студенческого курсового проекта, на тему "Городской автобус на электрическом приводе". Изначально проект был сделан мной на 3-ем курсе Академии им. Строганова. Тут представлена визуализация в 3D Studio Max этого проекта, сделанная мной позднее. Концепт-скетчи были нарисованы мной в Академии им. Строганова, использовал бумагу, гелевую ручку, пастель, маркеры, цветные карандаши, простой карандаш, белую гелевую ручку. Трёхмерная визуализация сделана в 3D Studio Max, рендеринг через Brazil renderig system. Материалы и шейдеры стандартные из 3D Max. Постобработка, отрисовка текстур, некоторые концепт-скетчи - использован Photoshop. 3D - моделирование, рендеринг, постобработка, концепт-дизайн скетчей, дизайн формообразования, объектный дизайн, текстурирование, отрисовка текстур - Алексей Стародумов. Текстурирование выполнено в 3D Studio max, вручную без использования разворачивающих геометрию модификаторов и дополнительных плагинов. Подробнее о проекте: https://www.behance.net/megadot https://dribbble.com/Starodumow http://megadot.wixsite.com/starodumov http://alexey-starodumov.deviantart.com/gallery/ ​​​​​​​https://www.artstation.com/megadot Three-dimensional visualization of the processing of his old student of a course project on "Urban bus on an electric drive." initially the project was made ​​by me on the 3rd year Academy. Stroganov. there is a rendering in 3D Studio Max, this project sdelanaja me later. Concept sketches were drawn by me in the Academy. Stroganov, used paper, Gel pens, pastels, markers, colored pencils, a pencil, a white gel pen. Three-dimensional visualization was made in 3D Studio Max, rendering via Brazil renderig system. Materials and shaders from the standard 3D Max. Postprocessing, rendering textures, some concept sketches - used Photoshop. 3D - modeling, rendering, post-processing, concept design sketches shaping design, object design, texturing, rendering textures - Alex Starodumov. Texturing done in 3D Studio max, without manually Use unfolding geometry modifiers, and more plugins.
0
RenderU.com